Tema: Re: Stropuvos anglinio katilo kurenimas
Autorius: liaulius
Data: 2009-12-11 09:27:35
Jie dega ilgiau nei malkos, tik didelis klausmas kokios. Uz pusines tai
kokius 3 kartus ilgiau, o stai azuoliniu toks pats turis dega labai
panasiai. Toks mano patyrimas su Rinketos briketais ir kitom kuro rusim.
Katilas S20, malkinis. Anglys degs tikrai ilgiau.
Praeita sezona bandziau ir briketus, ir sausas maisytas malkas (80% pusis).
Grubiai menesiui gaunasi beveik 1 tona briketu arba 2.5 kubo malku.