Tema: Re: DEL PIRTIES KROSNELES su pakura pacioje pirtyje
Autorius: Linelis
Data: 2009-12-10 14:05:16
as sodyboj pasidariau su pakura viduj, viskas ok, nematau trukumu
kas liecia vedinima, tai as grindis sudejau zu 1cm tarpais tarm lentu.
gaunasi savaiminis vedinimas, oro padavimas, lengvas vandens nubegimas,
nieks nepelyja, dregme nestovi.
ziema silumos trukumo nepastebeta
dariau tuos tarpus, nes buvau naudojesis tokia pirtim anksciau ir man
patiko. aisku jei leidzia projektas ta padaryti, nes pas mane maza pirtis
ant pastoliu pastatyta su tarpu po pastatu, ta prasme ne su ikastais
pamatai.