Tema: Re: Klausimas del DNSB valdymo
Autorius: dzonis
Data: 2009-12-09 10:18:49
Panasu i 2-a varianta. Pirmininkas buta turi gretimame name,bet valdybos
nariai kazkodel juo labai patenkinti.
Namui 15 metu , As gyvenu 5.5 metu ,tai nei kaip ten kuresi ta bendrija ir
kaip ten rinkta valdyba nezinau.
Per ta laika buvo skelbtas 1-as susirinkimas ,kuriame nedalyvavau nes buvau
isvykes.(tai buvo pries 4 metus nemaziau).
Finansiniu ataskaitu pasibaigus metams neteikia. As pats pirmininkauti
nenoriu ,bet noriu kad svarbiais klausimais butu tariamasi su gyventojais.
Na panasu,kad pirmiausia tureciau paskaityti bendrijos istatus. Kas juos
privalo man pateikti ? Buhaltere ar pirmininkas ?