Tema: Re: Eglisakiai?
Autorius: servisas
Data: 2009-12-07 10:05:55
o kai turguj perki, koki dokumenta gauni? Ka ten jie tikrins?
Siaip as jau keli metai eglutes neperku, o nuvarau kur i kirtimus ir
prirenku virsuniu, ar kokiu traktoriu pervaziuotu. Aisku, siokia tokia
rizika, bet juk gamtai zalos nera, ir po miska pasivaikstai. Tavo ir mano
masinu bagaznikai nemazi, telpa tos egles, ir dar storke uzsitraukia;)