Tema: Re: Viasat
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-12-05 22:38:19
Kolega uzsisake, po to prasnekejo kazkiek tai laiko tuo ju 1691 lygtai,
atejo saskaita 2x didesne, pasieme isklotine ir pamate......
Sake ten, kur uzsakyt - atsliepia per sekunde, o kitas skaiciukas, kur
klientu apt centras, tai minimum 5 min kabi ir muzikyte klausai, kol
atsiliepia.... va taip vat....