Tema: Re: duru anga
Autorius: soulfly
Data: 2009-12-01 16:46:32
del kainos nesiginciju - pobrangiai. vienas 3m berods apie trisdesimt keli
lt, bet daiktas tam ir skirtas.
jei vien i litus ziuresi, tai visa nama galima is atlieku sulipdyti. Tik ar
tai bus gerai ir ar rezultatas po
tam tikro laiko dziugins? :) ka veiksi jeisutrukines, judes ar pan po to kai
visa apdaila pasidares busi?

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4651 (20091201) __________

http://www.eset.com