Tema: Re: Parketlentes sildomoms grindims
Autorius: Rimokas
Data: 2009-12-01 15:46:55
   Aisku , kad dvisluoksnes geriau siluma praleis , tai faktas . As pats sau
ieskojau 2-ju sluoksniu is pradziu . Bet paskui pagal kaina ir visa kita ,
man gavosi gaut 3-ju pigiau . Tai ir pasiemiau 3-ju ... Faktiskai nereikia
pagailet GERU kliju . Man zmogus is sio news'o prirode tokia firmele
"X-floor" Vilniuj , va adresas http://floor-x.com/ . Nusipirkau gerus
svediskus klijus is ju . Laiko gerai ...