Tema: Re: graztas buityje - koks
Autorius: bzik
Data: 2009-11-30 08:26:45
nezinau kiek rimtai bus idarbintas ir kiek tam nori skirt lesu.
Savu laiku pagailejau makitai 700Lt ir uz 400Lt nupirkau Skil perforatoriu. Po siai dienai gailiuosi, nes smugio jegos truksta, greit kaista. Bet kokiu atveju jis daug geriau, nei smuginis greztuvas (naudoju maziausia melyna bosch uz 300Lt).
Esu po patarimu forume pirkes piguva akumuliatorini. Prasikeikiau ir nusipirkau normalu. Tad jei ne porai skyluciu metuose, geriau susimokek uz kokybiska gamini. Kai prireikia ka nors daryt, ir susiduri su irankio silpnybemis, tai ir darbas malonuma praranda, ir siaip efektyvumo nerasta :)