Tema: Re: ketureigis pamaisymo voztuvas.
Autorius: Evo
Data: 2009-11-28 18:55:25
Nu nemuskit :-) tai gal tada taip : nustatau 60 laipsni kad katile maajam rate bt. Tuomet kai susila iki 60 maajam rate, tada man pradeda ilti ir didysis ratas iki 60 laipsni ? O norint  radiatorius paduoti 70 laipsni, maajam rate irgi tursiu nusistatyti 70 laipsni ? Ai.

---
Zinute patalpinta is http://read-newsgroups.com/