Tema: Re: Siena tarp namo ir garazo
Autorius: mummis
Data: 2009-11-27 23:34:07
cia jau kitas klausimas :)
variantai keli:
1. nedaryti nieko, nes jei jau yra garaze skydelis su kruva laidu, tai
jau turbut viskas padaryta :)

2. viska atjungti, ir skydeli perkelti statant papildomas sujungimo
dezutes shalia, arba, jei laidai i skydeli ateina visi ish vienos puses,
  tai tiesiog i ta puse ir perstumti skydeli.

3. skydeli "ileisti" i siena, ji gerai apreminant nuo visu vatu ar putu.