Tema: Re: Q:pirties gultai is abachi - ar verta?
Autorius: Sharp
Data: 2009-11-27 11:45:49
manau verta, jei tau svarbu kiek suolai prikaista. ash pats dariausi ish
liepos.
draugai turi ish abaci - tikrai kaista maziau.
bet man liepos kvapas patinka. ash ji ir po 3 metu pirties naudojimo jauciu
:)

o kitas pazystamas visa pirti daresi ish juodalksnio - nu irgi nieko. tamsi
tokia taciau savotishkai.
ne nezinau - kita pirti gal ir juodalsknine daryciau.

o jei rimtai tai del to karscio tai yra dzin. as pas save pirty visiem
liepiu ant raksluosciu sesti,
tai kaip ir higienai geriau ir karshtis dzin...

man atrodo tik kazkiek.  neseniai kazkaip aki uzmeciau. stora gultine lenta
jei pas pirciu tas populiariasias firmas pirkti -
tai apie 10 lt metras, abaci kazkas 16. o gal. net maziau...