Tema: Re: help: del baldu kainu
Autorius: Saulius74901
Data: 2009-11-27 09:03:08
Tie kur man dar is Lentvario. As pats pabraiziau ko noriu, paderinom
fakturas, rankeneles ir isdroze.
Paskui dar ir virtuve pas juos uzsakiau, tai biski truoble buvo, nes patys
gryba supjove, pasiime perdaryt, o dureles is Lenku uzsakinejo. Atveze
perdarytus tai naujo uzsakymo dureliu spalva skyresi nuo anksciau uzsakytu
ir sumontuotu. Teko vel perdarinet, kad senas dureles pritaikyt ;-))
Zodziu valakytos buvo, per daug sudetingu darbu nepatikeciau daryt, bet koki
prieskambari drasiai.
Be to jie veza daug baldu is Lenku. uzsisakiau is katalogo ir parveze,
svetaines baldai gavos 400 Lt pigiau nei VLN buciau pirkes.
8 659 91634 Laima