Tema: Re: Ne savos žemės panaudojimas kūdrai.
Autorius: kg
Data: 2009-11-27 08:33:29
Nu ne savo zhemeje tai tikrai negali tokiu darbu daryti
Deja nemazhai tikru lietuviu (ir chia pasisakiusius) mano, kad galima -
nieko chia tokio
Liudna skaityt tokius pasisakymus
Uzh tai taip varganai ir gyvenam mes toje Marijos zhemeje
Niekaip neisisavinam po tarybines sistemos kas yra nuosavybe, ir kaip su ja
elgtis reikia

Jeigu tikrai zhinai, kad ten valstybine mishko zheme (o ne valstybine zheme
rezervuota privatizavimui) visu pirma turi pasishneket, su ta valstybine
mishko zheme patikejimo teise valdanchios uredijos administracija
Gal pavyktu rast abiem pusem naudinga sprendima
Beje netgi yra numatyti EU pinigai mishku reakreciniai vertei didinti, t.y.
yra ir vandens telkiniams kasti ar atnaujinti
Gal ir ish to dar naudos gaut isheitu

Beje zhinau atveji kai shia vasara mano pazhystami savo zhemeje ishsivale
labai sena kudra
Kaimininio sklypo savininko motina uzhtase po teismus juos uzh tai
Pastoviai turi ish Vilniaus i Ignalina i teisma vazhinet dabar
Apkaltinino kad bugtai ta kudra ju sklype ir dar dadejo kad jie ir mishka ju
nelegaliai ishkirto
Kai kilo vejas tai prisistate ir regioninio parko atstovai ir bauda paskyre
ir liepe uzhkast kudra
Ir nors visi zhino, kad naujai kudrai iki 300m2 (dabar jau iki1000m2)
nereikia projekto, o saugomose teritorijose reikia, bet niekas nezhino ko
reikia kudrai kuri tik statybiniais terminais kalbant "renovuojama". Nes
tokia kudros "renovacija" kaip ir neapibrezhta istatymais ishvis.
Bet vargsta dabar zhmones tai oi kiek del tokio shudniekio

kg

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4640 (20091126) __________

http://www.eset.com