Tema: Re: pirtele
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2009-11-27 19:41:51
> Na savo darbu pristatymas-reklama internete tai gerai
> Bet to pristatymo kokybe - tai apgailetina :)

mano darbas - pirtys, ne video montažas :)
Ir filmuojama buvo ne su tikslu reklamuotis, tada dar to neplanavau,
filmavau sau, galima sakyt, na draugams, ne reklamai; tik naujausias video
buvo darytas jau turint tą jutūbo videoblogą. Deja neturiu nei vienos
normalios nuotraukos iš savo darytos pirties, nerūpėjo kažkaip tada.
Ir vaizdo medžiaga čia surinkta toli gražu ne visa, juk net iš šių metų
pirčių įdėtas tik vienas video

> Nes busimi klientai pagalvos, kad ir pirtis irengineji taip kokybishkai,
> kaip reklamuojiesi :)

na, kad ir koks prastas bebūtų vaizdo įrašas, bet negi tikrai atrodo, kad
ten viskas šviestų prasta kokybe? :) Kažkaip nemanau :) Kokybės nesuklastosi
:)

> Ir beje "Kaimiško stiliaus pirtis (liepa)" pristatyme  neizhvelgiau nei
> vienos kaimishkos pirties detales !!!
> Ar chia kazhkas sumaishyta ???
> Ar chia gal ash jau visihkai sugadintas esu ???

kaimiškos pirties įspudį ten turėtų kelt vožtinės lentos sienose (vs.
tradicines dailylentes) ir gultai ne iš standartinių gultinių lentų, o iš
storų plačių lentų, vadinamų dilių. Vaizdo kokybė čia tikrai prasta,
smulkmenas sunku įžiūrėt. Jei ką, tai ši pirtis yra Prie Svarstyklių kaboke,
tik teisybės dėlei pastebėsiu, kad šios pirties įrengime dalyvavau gan
epizodiškai.

> Ar ne tu norejai dar pas mane pirties atvazhiuot pasizhiuret, bet taip ir
> dingai ?

tak točna tavarišč staršina, eto ja! :))
Ir dar vis neišnyko tas noras, va tik rutinos daug, kertelėje smegenų tas
planas vis kirba, tik niekaip neprieinu prie jo įgyvendinimo. Reik tik geros
progos :) Jei žinoma tamsta dar vis dar žadi priimt į ekskursiją :)

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt