Tema: Re: trinkeliu dejimo technologija
Autorius: isolated
Data: 2009-11-25 21:59:52
Na jei pagrindas keli cm betono gal...
Siaip kiek uzsiima zmones trinkeliu klojimu niekad tokia technologija
nesinaudojo.
Taip, sonines trinkeles ibetonuoja, vietoj borteliu, bet nekloja ant
betono...

beje klojimo technologija smelis-skalda-skaldinelis skirta tam kad apatinis
sluoksnis butu drenazas, skalda - neshtu, o virsutinis - trinkeliu graziam
suklojimui...

Kitas klausimas kaip ant betono zadama islyginti viska? Jei kas nukryps
viskas - amyn...
Nebent tai sausas koks smelio cemento mishinys vietoj virsutinio skaldinelio
sluoksnio...

Mano zinomi klojejai detu minusa "patarejams".
aplinka@tvarkau.lt
www.tvarkau.lt