Tema: Re: Saules kolektorius?
Autorius: Sail
Data: 2009-11-24 16:48:48
Vokiskas tai cia vakuuminis su heatpip'u bus? Jei taip - tada kainos
kritusios, anksciau uz tiek tik plokscias iseidavo.
Kinietisko budavo viena triuba apie 100 lt, va kokie 4-4.5 K litu vien uz
pati kolektoriu.
Pridedam boileri, elektronika, vamzdzius, propileno glikoli - va ir subega
6-7 k litu.

Jei daryt atsipirkimui - tada juodai dazyt radiatiorius, kisti i apsiltinta
deze, ir karsto vandens ruosimui vasara pakaks. Deschevo i serdito, kaip
sakant.