Tema: Re: Kaip suremonuoti plyteliu siule? (~300 KB)
Autorius: Sharp
Data: 2009-11-24 13:54:59
siena-siena - ishtrupa ne visur. siena grindys - pas mane daug kur
ishtrupejo, nes grindys shildomos, betonas lietas ant putu polistireno,
vistiek kazkiek ir nuo shiluminio pletimosi vaiksto ir nuo to kad opats ish
savo mases pashokineji. juk su sienom
niekur nesirisha, kaip sakant betono luitas plaukioja ant polistireno...