Tema: Re: blokinio namo sienu drakoninimas
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-11-24 07:59:30
> skaityti moki? Kalba eina apie tai, kad architektai patys
> siulo ispjauti sienoje praejimo anga, negriaunant pilnai
> visos sienos, kas ju manymu yra galima - apie tai ir yra
> klausimas/-ai.

Uz pasekmes architektas neatsako. Jeigu neturesi konstruktyvo su atestuoto konstruktoriaus parasu tai nesekmes atveju sedesi uz grotu. O nesekmes atvejis pilnai imanomas, nes pasekmes priklauso ne tik nuo taves, bet ir nuo kaimynu; ar gamykloje buvo pagamintas blokas pagal brezinius; ar statybininkai tiksliai sumontavo, suvirino ir uzbetonavo pagal reikalavimus.

> Kad tai yra galima, matyti is kitu analogisku pavyzdziu, pvz,
> kaimynas yra pasidares tokiu budu arka, tik siauresne ir be
> visu reikalingu leidimu.  Stovi taip jau geras laikas, nei kam
> sienos trukinejo, nei ka.

Apie sienu trukinejima jau cia buvo rasyta. Jeigu pasitiki nuogirdomis tai eik pirkti loterijos bilietu. Mano kiemo draugas kazkada laimejo masina, dede saldytuva, teta 100,000, bet mano maksimalus laimejimas - 1 rublis.

> Zinau, kad yra ir daugiau zmoniu, kai kurie ju, tiketina, yra
> susitvarke visus leidimus oficialiai tokiam pakeitimui. Todel,
> asmeniskai ju nepazinodamas paklausiau cia, manydamas,
> kad gal kas nors yra su tuo susidures ir gali placiau paaiskinti
> visas peripetijas.

Taip ir reikia daryti, o ne cia klausineti