Tema: Re: Q. Turintiems Hitachi pakroveja UC18YG
Autorius: Gintas
Data: 2009-11-22 22:34:56
Cia vienas turejo, zadejo padet, bet kol kas nesulaukiu:) Kadangi man irgi savaji taisyt teks-paziurek prasau-kokio nominalo yra varza R8 (salia radiatoriaus) Beje , ar pas tave stovi ventiliatorius? Internete raso-kad stovi spec vantiliatorius, kuris per skyles netgi akuma apipucia-taciau pas mane jo ner.  Ant plokstes uzrasyta: UC18YRL/YFL, C003198-pas mane ventiliatoliaus ner, taciau pirkau nenauja, gal istrauke kas?