Tema: Re: Laminatas ant siltu grindu
Autorius: bzik
Data: 2009-11-19 15:47:46
velnias zino. Kad dingsta per pamata termovizija nerode. Gal kazkiek zemyn, nors pas mane 15cm polistirolo. Kad silumos atidavimas krinta pastebejau kai 55m2 patalpa klojo. Buvo puse ploto isklota. Po savaites pabaige. Temperatura iskart nukrito 1 laipsniu. Klotas 9,5mm storio. Gretimoj patalpoj 8mm storio, tai grindu siluma labiau juntama