Tema: Re: Ar reikalinga vonioje kriaukle?
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-02-21 10:54:24
Siaip sitas valiklis buvo kurtas visai kitam tikslui, bet tinkamu laiku
tinkamoje vietoje pasipainiojo po ranka ir buvo isbandytas voniai valyti,
nuo siol juo pastoviai valau vonia pries maudynes. Dabar del kalkiu visu
kalkiu jis nevalo, nes jis ne rugstinis o sarminis. Bet pastebejau idomu
dalyka, kad dauguma tersalu vonioje visai ne kalkes, o ivairus nesvarumai.
Ir aplamai vonioje daznai naudoti rugstinius valiklius naikinant kalkes
galima pakenkti vonios emaliui.

Dazniausiai vonioje