Tema: Re: Reikalingas sprendimas nuotoliniu būdu el grandinei įjungti/išjungti (šviesų valdymas)
Autorius: avensis
Data: 2009-02-20 10:07:02
Galiu imest i binarus.
Jei trumpai: perimetras: 10cm atitrauktas G/K lubos nuo sienu, ir visu
perimetru sudetos ~10w saldytuvines lemputes.
Sios lemputes uzsidega kartu su halogenais, isdestytais kambario viduryje
bures formos igilinime - tie halogenai sviecia ne
zemyn, o i igilinimo pagrinda (i virsu). Taip gaunamas svelnus "vakarinis
apsvietimas" TV ziurejimui, ir siaip naudoju kaip
pagrindini.
Kita grupe halogenu isdestyta aplink ta bure, halogenai sviecia zemyn.
Naudoju kai reikia koncentruoto apsvietimo i zema
staliuka pries TV.
Gal is nuotrauku butu aiskiau.