Tema: Re: zhiurkes
Autorius: Darius
Data: 2009-02-19 07:32:15
Jei sersi katina Viskas ir jis bus kaip kambario papuosalas tai taip jis ir
pelytes negaudys. Kam ta daryt gereu est kaciu maista.
Parsivesk is kokio kaima naturalu katina, jie nieko nebijo. O kad neuzliptu
siena i palepe ziurkes, ant sienos kampo prikalk skardos gabaliuka apie 1.5
me ausktyje.
Ziurkes lipa sienu kampais ir dalipe iki skardos praslysta ir nukrenta. Ne
pas viena kaime esu toki navarota mates.