Tema: Re: Q; del sutarties su statybininkais
Autorius: eimaz
Data: 2009-02-18 14:54:43
na jis gaunas beveik kaimynas man, dabar sutariam, viskas ok. pasake, jei
bus bedos kas liecia jo statybos puse, jis visada sutvarko. bet pagalvoju
kad viena diena kaimynai, o kaip kita diena bus, neaisku. todel ir noriu
kazkoki popieriu turet. tik nezinau kaip jis mazdaug skambet turi.
su konstrukcijom tai ten viskas ok, sitas konstruktorius sugeba ir vos ne 2x
atsarga paskaiciuot. tuo labiau kur ten stoge galima pridaryti kazkokiu
nesamoniu, kad jis ilinktu? :) gegnes kreivai sudet?:) grebestus ne kas
30-35cm sudet, o kas 1m, ar dar kur?
man didesne beda atrodo jei prades pro koki kamino sujungima begti, o is
isores tarkim nesimatys kur leidzia.