Tema: Re: Asmeniniai pastebejimai apie sildyma KK
Autorius: sail
Data: 2009-02-18 14:16:27
O tai ora ne is lauko tavo rekuperacine sistema ima? Ar kur nupirkes oro
valymo filtrus is senos atominiam karui skirtos sleptuves?

Rekuperacija =  silumos is ismetamo oro dalinis panaudojimas paimamo oro
sildymui. Ta pati ventiliacija, tik energetiskai teisingesne.

"Makauskas Vidas" <vms@centras.lt> wrote in message
> Nieko nuostabaus. Grigiskiu nuosavu namu kvartas smirda 2km atstumu. Viena
karta teko ten pabuvoti per salcius - man pasirode, kad ten ne ka geriau,
negu duju kameroje. Todel net nediskutuoju ar reikalinga rekuperacine
sistema. Oro paemima padariau dar tuomet kai neturejau pamatu...