Tema: Re: del santechnikos darbu
Autorius: en
Data: 2009-02-18 00:48:56
      Grindinio šildymo išraitymas Lt./m2 20,00
      Radiatorių privedimas ir montavimas lt./vnt. 100,00
      Kolektorinių spintelių montavimas lt./vnt. 160,00
      Gyvatukų privedimas lt./vnt. 100,00

SS visos katilines montavimas - 3500 Lt.
      Grindinio šildymo ir radiatorių vamzdis 18 mm 1500 m 3,45 Lt./m
5175,00 Lt.

kas dar ?