Tema: Re: kieto kuro katilas
Autorius: T:\)
Data: 2009-01-19 17:03:18
galima ir dregnesniu, tiesiog naudos is to mazai (del mazesnio siaip slapiu malku silumos atidavimo ir duju generacija nevykstas,nes temperaturos tiek nesukelia) ir kondensatas kenkia katilui :)
O sudegti sudega viskas tam duju generaciniam katile, is bedos gali kurenti ir dregnomis (butu gerai, kad bent jau vanduo is ju nebegtu).

T:)