Tema: Re: rekomenduokit dujotiekio imone
Autorius: Blinda
Data: 2009-01-19 09:45:17
Galiu daug papasakoti apie ta Skomanta, ten korumpuota slunkiu kontora.
Senas pirdziu vadovas (dabar jau vardo nepamenu, lyg Jonas), kuris apie
bendravima su klientais nieko nenutuokia (tiksliau tvirtai zino, kad
klientas yra nulis, o tiksliau sudas ir sugeba padaryti taip, kad klientai
lakstytu pas ji po koridorius galvas nuleide), o apie terminu laikymasi tai
visai atskira kalba. Visi konkursai yra normaliai laimimi, nes jo zmonele
yra Lietuvos duju auksto lygio tarnautoja (dabar tiksliai pareigu nepamenu,
lyg klientu aptarnavimo vadove ar pan.), tai skaniausi klientai "netycia"
nukeliauja siems nevykeliams.
Kad, tai itakinga boba ir kad toks derinukas duju sistemoje toleruojamas
(gal vsi ten daliansi)  man labai aiskiai pademonstravo, kai as turedamas
dideliu bedu su ju zodzio nesilaikymu privataus pokalbio (turejau  darbiniu
reikalu su L dujom) metu su itin aukstu Lietuvos duju pareigunu (gal koks
antras ar trecias sioje kontoroje (na, kaip Valinskas valstybeje:))
paminejau sia idomia situacija, tai jis nuleides galvele ja tik palingavo, o
po sio pokalbio man paskambino vietinis Lietuvos duju valdininkelis ir
paklause (veliau tai virto i saukima, kol as jo nenusodinau) ko as
skriaudziu Skomanta, juk reikia suprasti zmones darbais apsikrove ir, kad
metus duju neiveda, tai nieko cia tokio, o Skomanta triumfavo.