Tema: Re: Koks vidaus nuoteku gylis ?
Autorius: mummis
Data: 2009-01-16 14:34:14
kadangi neseniai man dare nuoteku irenginius tai galiu patarti:
1. pasidomek kiek nuo namo tures buti nuoteku valymo irenginiai (nes nuo
namo dar tures buti daromas nuolydis per visa ilgi)
2. pasizhiurek norimu valymo irenginiu irengimo instrukcijoje, koks yra
pajungimo gylis
3. dar priklauso kokiam gylyje yra gruntiniai vandenys (jei jie
neaukshtai, tai valymo irengini galbut galima bus giliau statyt)
4. nesistenk tos kanalizacijos vamzdzhius ikishti kuo giliau, gi ten
nera kam sushalti - viskas nubega.