Tema: Re: Amazon Kindle
Autorius: Lotuliukas
Data: 2010-01-12 14:56:00
Tai uzklausiau tam puslapyje nurodytais kontaktais, www.manoknyga.lt
Dabar dar laukiu atsakymo, nes gamintojas turbus vistiek kazkokia suteikia.
Taip suprantu, kad skaitytuvai atsinaujins, nupigs, bet man butinai iki kovo
reikia issirinkti, taip kad ilgesnis laukimas atkrenta, o beto, kai norisi
daikto, tai jo norisi iskart.
Ir kaip supratau, naujesnis nebutinai geresnis, neveltui sony 505 sunku
beatrasti, o 600 pilna.