Tema: Re: Req patatarimo jaunajam istorikui
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-17 15:37:36
Jie vaikas tikrai domisi - gal i koki turgeli senienu nueik? Ten kartais
buna senu istoriniu knygu - tarpukario isleistu ar po karo uzsieniuose. Jos
visai idomiai skaitosi kai kurios - atsiminimai zmoniu ar kokios tu laiku
aktualijos. Ir dovana originali bus. Man kai vaziavau i Vilniu gyventi
tevukas padovanojo antrojo pasaulinio karo metu vokieciu isleista zemelapi -
tikrai neblogai.