Tema: Re: e-knygu skaitytuvas?
Autorius: Rimux
Data: 2009-10-29 22:41:15
On Thu, 29 Oct 2009 20:21:34 +0200, "nwish" <nwish@no.net> wrote:

>"Rimux" <rirut@yahoo.com> wrote in message

>tam, kad nebuna problemu su ru/lt simboliais. o varto ne leciau nei lrf -
>jei pabandytum, gal ir suprastum :) plius jo sugeneruoto pdf
>dydis/sriftas/parastes man labai patiko. viskas konfiguruojasi aisku, bet su
>situo ir out of box rezultatas mane labai tenkina.

na pabandziau - pdf vercia su ~1-2 sekundziu uzdelsimu, o lrf
praktiskai be uzdelsimo. Su sriftais irgi jokiu problemu. Tiesa lrf
formatu skaitau tik rusiskas knygas, kadangi ju fb2 formatu kokiu tik
nori galima rasti, o lietuviskas tik pdf. Siaip tai teisingai
atnaujinus biosa su fontais jokiu problemu nebeturi buti.