Tema: Re: Rekomenduokit knygu apie vyr. - mot. santykius
Autorius: Muson
Data: 2009-10-20 16:39:58
Vedes.

Padeda išvengti daug bereikalingų pykčiu. Jei pora tarpusavį nuoširdžiai
bendrauja, tai daugeli dalyku išsiaiškinama, realybėje, manau pas daugeli
būna sunkiau, plius dar pats nežinai ar čia tai ka darai teisinga, ar į
kompromisa eiti ar papraščiausiai sakyti kad žmona tau gyvenima ėda. :)

Pvz. kai aš esu "in the nothing box" aš tą žmonai ir sakau, ir ji dabar
manęs netardo, kad kažką nuo jos slepiu.
Klausydamas jos nesistengiu jai patarti, tiesiog klausau, linkčioju,
pritariu jai, dar koki klausimą užduodu, bet smarkiai nesigilinu = nereikia
jai padėti, ji nori tik išsikalbėti + kai tu jai nepatarinėsi ką daryti, ji
nenorės tavęs užmušti

Kai man stresas buna, ji nebesistengia manes prakalbinti.

Dabar seksas/(skauda galva+nenoriu) ratio smarkiai išaugo :) nes sužinojau,
kokias dažniausiai klaidas dariau.

Na žodžiu visko neperpasakosiu, nekuriu sektos, tai nejaučiu poreikio
įnirtingai įtikinėti :)

--
Muson