Tema: Re: Maksimoje 30% nuolaida knygoms šiomis dienomis
Autorius: Blynas
Data: 2009-07-15 14:14:02
Na, mano draugelis iš Alytaus į Kauną tik to ir važiuoja. Plius jei knygos kaina Maximoj 18-20 Lt, tai Eridane kainuos kokius 10-12 Lt. Penkios knygos ir jau apsimoka iš Vilniaus į Kauną atvažiuot :)

Šiaip žadu kažkada ten važiuot, o kitą sav. būsiu Vilniuje, tai jei labai reikia, tai galiu kažką kažkam prigriebt :)