Tema: Re: audio knygos
Autorius: kazkas
Data: 2009-05-05 14:21:04
RimaZ wrote:
> jegele! Gaila tik, kad kai kurios knygos yra tik pagreitintam variante -
> labai jau slykstu jas "skaityti" ... :( Neturi normaliu?

Perklausant ant PC greita varianta labai patogu suletinti per WMP11.
Spaudziame:
VIEW -> ENHANCEMENTS -> PLAY SPEED SETTINGS
ir pagal skale galit arba pasiletint arba pasigreitint.

Nerealus forume du2du pasiūlė labai neblogą būdą, kaip sulėtinti greitus audiobookus.

Viskas, ko reikia sulėtinimui yra čia:
http://www.mediafire.com/file/5jxnzqzndkt/letinimas.exe

Neišsigąskite, tai tiesiog kiek pagrąžintas RAR self-extract archyvas, o iš esmės - instaliavimo programa. Vykdant šį letinimas.exe tereiks paspausti mygtuką "Install". Pasekoje C: diske atsiras direktorija letinimas, kurioje viskas, kas reikalinga. Ant darbastalio(desktop) atsiras nuoroda(shortcut) Audio knygu letinimas.
Norint suletinti, liks tik "nutempti" (drag-n-drop) ant šio shortcut'o direktoriją su "greitais" mp3.

Pagrindinė "vinis" - open source komandinės eilutės programa SoX (Sound eXchange). Iš kur atsisiųsti - pasakys Google  Apie ją radau viename rusų audio knygų forume. Ir dar reikalinga programa iškoduoti ir vėl suspausti į mp3 - aš panaudojau lame - vėlgi reikia komandinės eilutės varianto. Rasit irgi su Google (o gal pas daug ką ji jau ir yra). Kad nereiktų dirbti su kiekv.mp3 failiuku, sukurpiau tokį CMD skriptuką (DOSo laikais vadindavom BAT, linux/unix - panašu į shell script).

Aišku visi Drag-n-drop ir kiti veiks jei pas jus viskas C: diske

Dar galima kiek pataisyti scripta, kad labiau attiktu normalu varianta:
set soxprm=tempo 0.67 30 12 10
set lameprm=--disptime 1 --nohist -h --vbr-new -B 56

Kiek labiau user friendly bet prastesni rezultatai gaunasi su tokia utelyte. Pagreitinimui gal ir tinka, paletinimui nelabai.
MP3 Speed Changer 2.81
http://www.crazyboomerang.com/mp3-speed-changer.html
trial 30d versija