Tema: Re: pakvietimo i erdvese.org
Autorius: audriux
Data: 2009-02-24 23:06:02
Sveiki Pro,

biski nesupratau proceduros, kaip sia knyga isigyti. Man reikia siu knygu:
Scott Kelby. Skaitmenine fotografija. Zingsnis po zingsnio - profesionaliu
fotografiju paslaptys
Scott Kelby. Skaitmenine fotografija 2 dalis.

Juos siuo metu yra isleistos dvi ir as jas abi noreciau isigyti.
Kiek man jos abi kainuotu? Ir aisku, jei kalba eina apie pinigus, norecia
gauti bent jau sample keliu psl.