Tema: Re: pirksiu knygą
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-02-22 19:58:19
nu nereikia cia taip baisiai, yra zaidimu kurie is tikruju lavina, bet tai
aisku neturi but koki action, rpg ar pan....
pvz mano dukrai 7m labai patinka visokie galvosukia etc, tik vat kad
lietuviskai nelabai daug yra...
O del skaitymo, tai neisivaizduoju kaip priverst vaika skaityt, jei  jam
"nelimpa"
gal kas patarimu turit..
Pamenu pats "Paslaptingala sala" per kelias dienas ~7-8 metu perskaiciau nes
kablys buvo ziaurus....
reiks e-booka parsisiust dar karta perskaityt....kaip tik baiginejasi geru
knygu atsargos..... :)