Tema: Re: speed reading
Autorius: shedeuw
Data: 2009-02-20 14:13:38
Po SpeedReading Photoreadingas atrode per daug mistiskas, todel as irgi tuo tik pasidomejau. Tarp tu kurie slepiasi po "speedreading" pavadinimu, tik mazuma pritaria panasiems budams, kaip kad susipazinti su reiksmingomis teksto vietomis ar zodziais aka keywords, o paskui uzpildyti tustuma.
Tai as jau parasiau, kaip veikia mano "speedreadingas" :) Zvilgsniu apimi kelias eilutes ir jas "perskaitai". Nieko nepraleidziu. Kai kurie pataria pries skaitant pasidometi turinio, jog kiltu isankstinis suzadinimas. Ir siuo atveju atmintis yra linkusi man kartais stebinti - jei kazkas paklausia kazkokia smulkmena, tai zinios apie ja kazkaip "isplaukia" is atminties, nors skaitant tu nedarai jokiu ypatingu pastangu tai suprasti. Tai yra panasumas su PhotoReading, bet kaip sakiau, as skaitau viska is eiles
Apskritai apie atminties galimybes kyla daug diskusiju, pvz, ar atmintyje yra kaupiami visi ispudziai nuo pat gimimo. Jei taip, tai kaip butu galima bet kada bet ka "atgaminti"? Tas "giliai galvoje" yra gana salyginis terminas