Tema: Re: knygu muge ?
Autorius: Renookas
Data: 2009-02-16 07:25:26
nu nemaciau sito meno... matyt reikejo uzlipti i meno auksta o as nelipau...

Bet dabar atkreipaiu demesi kaip VZ nuolaidas dare: ju internetinej
parduotuvej knygos tom paciom kainom arba dar pigiau jei esi knygu klubo
narys. Labai gundziausi nusipirkti knyga Prekiu zenklu nesekmes bet is
tikruju paziurejes i kaina pagavojau kad ir knygyne uz panasia kaina
tureciau gauti. dabar internete uzmeciau aki kad taip ir yra:)