Tema: Re: Q: ka vasara skaityti
Autorius: svyt
Data: 2016-07-16 12:38:52
Kad tabletui vietos atlaisvint, fantastika skaitau is
 eiles,pradedant nuo daugiasia megu turinciu, jau gal 10 iveikiu,
 man visai patiko visos. Daug maz. Kvailokas parasymas
 rekomenduot, kiekvieno skonis ypas skirtingas. nu gal suminesiu
 savo topus-
Vikingas kolumbas, keruako kelyje, remarko viskas, hemingvejaus
 fiesta,krikstatevis, dvylika kedziu, nu serlokas holmsas, sakalo
 diena (filmai bent 2, abu fignia lyginant su knyga.)

--

bmw e34/ 525d

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/