Tema: Re: Koks knyg? e'shopas pigiausias?
Autorius: Nerijus
Data: 2016-03-03 09:45:33
On 3/2/2016 9:43 AM, MaRiUs wrote:
> mokykites rusiskai. Knygos nekainuos nieko :)

	Kazkai nelabai supratau.
	Kaip tai nekainuos?

	Tipo galima bus pasivogt PDF'a?
	Tai ne isheitis. Tos konkrecios knygos pdf'a ir taip turiu, bet pirkau
popierine. Nes uzhknisa nerealiai skaityt ta pdf'a. Popierius daug
patogiau, gali pripeckioti pishtuku visur, kur kas nors neaishku ir pan.
O ir surasti ka nors daug greiciau gaunas, kai prireika.

	O siaip esu pirkes (brangiai) ir popieriniu rusishku knygu. Tik tos
gaunas irgi visai ne pigiai, nes prisideda muitas, pvm'as (nu ar
kazkastaiten, nezinau tiksliai, ne finansistas), o ir keliauja ish RU
koki menesi pashtu. Po to dar puse menesio muitinej praguli. Ish UK man
asmenishkai per nepilna savaite parejo.
	Tai kazkaip nematau kur cia tas "nekainuos nieko"?

	N. M.

	P. S. Ash asmenishkai rusishkai skaitau laisvai. Turiu pilna
prisipirkes tiek grozines tiek technine literaturos.