Tema: Re: populiarioji psichologija susijusi su ekonomika, finansais
Autorius: Trolis
Data: 2015-12-04 15:37:50
2015-12-04 11:28, laputis rašė:
> bičiuli, gal geriau nereikia tų knygų, nes prisiskaičius tokių
> "pozityvų" ne vienas tai jau išbandė praktikoje.
> pažįstu keletą, kuriuos investavimo žaidimai padarė skurdžiais, o
> individualios sėkmės paieškos - ilgalaikiais bedarbiais.

Labas Laputi,
Ačiū už geras mintis :)

Visgi tokio pobūdžio literatūros esu skaitęs, su verslo rizika esu
neblogai susipažinęs ir tikrai suprantu kas tai yra.

Mano yra du siekiai
1) Plėsti savo žinias ir akiratį, o pasitaikius atitinkamai progai jau
žinoti apie ką eina kalba ir galbūt tada šansas neprasprūs.
2) Galbūt susirasti ir alternatyvius investicijų objektus.

Vertybiniai popieriai ir akcijos nedomina kaip pati sritis, todėl mano
investicijas čia tvarko portfelio valdytojas. Suprantu, kad jis pasiima
iki 2% pelno, bet mane tai tenkina, nes padaryčiau pats daugiau klaidų,
be to tą laiką skirsiu daugiau.

Kažkaip mane labai domina investicija į NT. žinoma USA ir LT rinkos
žiauriai skiriasi, tiek dėl įstatymų, tiek dėl nuomos paklausos
nebuvoimo lt ir susijusių niuansų, bet visgi tikrai norėčiau pasidomėti
ir tuo.

Galbūt pamatyčiau ir dar kokių įdomių sričių, nes yra kažkiek pinigų,
norisi juos įdarbinti. Dabar norėjau padėti pusei metų terminuotą, tai
palūkanos 0%, o už administravimą dar turbūt būčiau ir somokėjęs :))

O kokias alternatyvas Pasiūlytum? Aš, spėju, tavo pažįstami bandė daily
traidingą, kokį forex'ą ir pnš. Ir rezultate gavosi, labiau, lošimas,
kazino, ruletė- tik kita forma? Būtų įdomu išgirsti plačiau.

Ačiū!