Tema: Re: kas nors skaitote knygas su ipad mini?
Autorius: news
Data: 2014-03-07 09:29:35
On 2014.02.21 13:12, amenox wrote:
> Kontrastą prisiminsi kaip pabandysi paskaityt ipadą pliažiuky kokiam
> vidurdieny. :) O va inertiškumą prisiminsi kai krausi ipadą, ebookai
> kraunami kartą į mėnesį, tai labai aktualu atostogaujant kai nereik
> galvoti apie rozetę, o tiesiog skaityti knygas. ;) Na bet kaip sakiau
> jei būtinos kitos savybės, o ne knygų skaitymas tada jo.
>
> P.S. Tiesa teisybė kad ebookai + pdf (kreivai padaryti) yra bėda.

ipadas naudojant vien skaitymui man laiko pakrautas apie savaite. Sunku
patiketi, kad savaites begyje nerasciau rozetes betkuriam viesbuty.

Nesu megejas ilgai guleti ant saules, o tuo labiau skaityti del nudegimo
rizikos. Nebent po skeciu. O po skeciu ir ipado kontrastas bus labai OK.

Tiesiog i kelione visvien yra imamas ipadas, o kiekvienas papildomas
aparatas kelioneje tik sukelia nepatogumus.