Tema: Re: kindle ekrano defektas
Autorius: jolas
Data: 2014-01-13 13:59:27
As irgi ne profas, tikius darbus tik sau. O jei kas atsitiks?
Kaip tai netraukia toks sportas. Siaip daryk pagal pavyzdzius,
sunkiausia nulupt sena, pakaitini fenu ir lauzai gabaliukais. Senus
klijus pakaitindamas nulupi. Priklijuoji tuo plonesnes (LCD repair)
dvipuses juostos. Reikia kad butu su apsauginiu virsytiniu sluoksniu,
tada vengva priklijuot. Naują saugok kad dedamas nesulauzytum ir svarbu
lygiai uzdet, kad i sona nebut pavaziaves. Is kart nespausk stiptiai,
tai atsargiai su peiliu pakeles (nesulauzyk) pastumt galesi.