Tema: Re: Kindle PW ir trūkstamos raidės
Autorius: Nerijus
Data: 2013-12-23 13:29:14
On 2013.12.22 11:20, svk wrote:
> Vakar skaičiau knygą, kurios formatas pdf. Knyga mistinė, tai vidury jos
> kindlas mistiškai pakibo. :)  Pabaigiau skaityti kompe. Ir pastebėjau,
> kad kindlas nerodo raidžių. Ty kas kelintame žodyje bus tarpas vietoje
> raidės rodomas. Ir tokių variantų - pilna. Ty kompe viskas ok, o kindlas
> iškarpo raides. Čia man vienam?  Yra kokių vaistų nuo to?

	Loxas jis ir afrikoje loxas. PDF'a reikia dar moket padaryt. Nors tai
susiveda i "5 varneliu uzhdejima", bet ne visi ta sugeba. Tai vat taip.
	Tipo koks "pypt" gali tiketis, kad kindle bus "standartinis" kolibrio
sriftas?
	O tokiu pdf pilna. Atsidarai ant kokio Linuxo, ir pamatai kaip viskas
"puikiai" atrodo.

	N. M.