Tema: Re: Kindle XD
Autorius: Bronco
Data: 2013-12-02 17:44:57
On 2013-12-02 13:15, Trolis wrote:
> Sveiki,
> esu dabartinis Kindle 4 vartotojas ir patenkintas.
> Bet pamačiau už gerą kainą (170$) kindle dx ir noras nusipirkt yra :D
> (žinau, kad čia prieš mokesčius :|)
>
> Gal kas susidūrėt su juo ir galit gerus ar blogus žodžius paminėt?
>
> Ačiūū.

Ar tai tikrai gera kaina už seną modelį, nepasakysiu. Kadangi jo jau
seniai nebegamina, tai gal ir gera, velnias žino. O pasakyti tai nelabai
yra ką, nebent, tik seną banalią tiesą - jei reguliariai skaitai daug
pdf su kažkokiais grafikais, lentelėmis ir pan., tai Kindle DX yra labai
geras sprendimas. O visais kitais atvejais tai tik griozdas, kurį bus
nepatogu vežiotis ir sunku vienoje rankoje ilgiau išlaikyti, o paprastam
ebook skaitymui 6" visiškai pakanka.