Tema: Re: prs-505
Autorius: amenox
Data: 2013-06-11 10:14:17
Na ne taip gal išsireiškiau, kadangi unicode ji nerodė, teko visokius custom
rom dėtis. O savo fromatą turėjau omeny LRF, į kurį geriausia konvertuot kad
mitriau vartytų. Aš daug skaičiau fb2, kas reiškia pastovų konvertavimą, nu
vienu žodžiu. :) Šiais laikais viskas paprasčiau, pajamiau Pocketbook Touch
ir daba bent jau dėl formatų nereik sukt galvos.