Tema: Re: kokia knyga?
Autorius: baronka
Data: 2013-03-19 22:32:39
gali būti, nes kažkas panašaus ir man iš atminties išplaukia :) bet tikrai
nebepamenu kokia, nes skaičiau pradinėse klasėse ir buvo labai juokinga :D
įdomu būtų dabar paskaityti ir įvertinti, kaip dabar atrodytų :) negi niekas
daugiau neskaitęs? :)

"Yvl"  wrote in message news:ki76mp$829$1@trimpas.omnitel.net...

o ne toj knygoj pioneriu stovykloj naujokai turedavo stovet ant taburetes be
kelniu? :)
marods, toj pacioj stovykloj ir su zibalu ten virai padurniavo,