Tema: Re: kindle pakimba
Autorius: Caponi
Data: 2013-03-19 15:48:27
Toki kaip pirmasis zmonos PaperWhite'ui nupirkau - toks kiek poskystis per lankstymosi vieta, bet
apskritai visai vartotinas daiktas tokiam rezimui kaip mano, t.y. nuo lentynos i rankas ir atgal, su
pagrindine paskirtim apsaugot ekrana nuo pazeidimo ka nors ant jo netycia uzdedant ar panasiai. Jei
reiketu veziotis dedant kur nors i erdvesne tashes vieta, gali buti problema del to, kad uzverciama
dalis standartiskai niekaip nesifiksuoja.
Siuo poziuriu antras variantas butu geresnis, tik yra vienas bet - ta "ausis" skirta fiksavimui
turetu buti ant besivartancios deklo dalies, nes priesingu atvju ji nuolat taikysis uzdengt tau
gabala ekrano. Apskritai, jei reikia deklo su fiksacija, turbut teisingiausias sprendimas buvo
originaliam Kindle Keyboard dekle
(http://www.amazon.com/Kindle-Leather-Updated-Design-Keyboard/dp/B004JXVOD6/), pabandyk pasieskot
analogu su tokia sistema. Bet jei fiksacija neaktuali, tada, manau, pirmas variantas yra vienas
geriausiu pasirinkimu.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/