Tema: Re: REQ: ekonomikos smogiko išpažintis - ebook
Autorius: RaR
Data: 2012-11-08 16:51:03
Aš nesakau ką daryti ir ko nedaryti, tik retoriškai paklausiau kodėl
toks žanras patinka, nes pastaruoju metu jis labai populiarus. Kai
oficialiai žanras "fiction", tai ir priimi kaip "fiction". Bet kai
įsivaizduoji, kad skaitai ne "fiction", o iš tikrųjų tai yra "fiction",
tai ką aš žinau. Jei noriu ką nors sužinoti, aš renkuosi patikimesnius
informacijos šaltinius. Bet , aišku, kiekvieno pomėgiai skirtingi. TV
programų iš viso nebežiūriu, o tuos naujuosius žvaigždžių karus žiūrint
mane, tiesą sakant, kažkodėl miegas ima.